петак, 3. мај 2019.

SRPSKI PUKOVNIK I OBAVEŠTAJAC IZNEO ŠOKANTNE PODATKE: Evo koji političari su otete Srbe prodali za novac, IMENOM I PREZIMENOM!(VIDEO)

slavko-nikic

Gost emisije „Intervju“ bio je pukovnik Slavko Nikić, bivši obaveštajac srpske policije i aktivni učesnik rata na Kosmetu. Pukovnik Nikić iznosi ekskluzivne informacije o pripremama za državni udar na dan izbora u Crnoj Gori.

On je naveo imena ljudi Mila Đukanovića koji su se u Srbiji, lažno predstavljajući se kao operativci ruskog FSB, vrbovali ljudi za lažni državni udar u Crnoj Gori.
Nikić je, na pitanje novinara o hapšenju Srba u Crnoj Gori ispričao da je i sam bio vrbovan za lažni državni udar u Crnoj Gori.
[adsenseyu5]


– Šta se dešava početkom proleća ove godine? Tada sam sedeo sa mojim kolegama iz Udruženja u našim prostorijama i radili smo neke svakodnevne poslove.
Zazvonio je telefon, čovek se predstavio da se zove Nino Nikić iz Podgorice. Da li je izmislio prezime kao moje i hteo na taj način da mi se dodvori, ili se zaista preziva Nikić? To bi valjalo da provere crnogorske vlasti.
U kratkim crtama mi je objasnio da uticajni ljudi iz Ruske Federacije žele da se vide sa mnom, a on je samo prevodilac. Nikakav problem. Rekao sam mu da dođe kod nas u prostorije. Malo je vremena prošlo.
Normalno, ja sam stari obaveštajac i pokrio sam kompletan parking i zato imam ovo što ću ekskluzivno, prvi put reći Vašim gledaocima.
NOVINAR: Šta je to?
Došli su ljudi. Došao je Nino Nikić iz Podgorice i došao je čovek koji se predstavio kao visoki oficir FSB zadužen za specijalne zadatke. Nije mi to bilo ništa što bi me upozorilo da moram da budem drugačiji od onoga što jesam.
Ono što je veoma važno, tražili su da iz prostorije izađu svi osim mene. Moje kolege koje su bile u Službi, znaju da je to nešto što se prihvata kao normalno, nema tu problema.
Ostali smo sami, njih dvojica i ja. Prevodilac. Slavko Nikić, oči u oči sa čovekom…
Kakav Sinđelić i kakve ostale bitange koje su se tamo predstavljale za neke likove?
Meni je žao Dikića što je dozvolio da mu Sinđelić priđe. Njemu je prirodno Sinđelić mogao da priđe samo u jednoj varijanti, dok je radio da on hapsi Sinđelića. Sve drugo što je dozvolio tom čoveku i takvim ljudima, to ga je odvelo u zatvor.
[adsenseyu1]


Nastavljamo razgovor i pored mnogih pitanja, postavljaju mi neverovatno pitanje:
– „Gospodine Nikiću, da li biste Vi mogli nešto što je u interesu države Rusije i države Srbije da uradite na prostoru Crne Gore?“
Rekao sam:
– „Ne razumem zaista pitanje. Šta?“
– „Nešto što bi moglo da uzburka javnost“
Sećam se odlično odgovora, rekao sam:
– „Da. Mogu. Ja to mogu da uradim i u Srbiji, gde ima 8 miliona stanovnika, a ne tamo gde je 500 hiljada.“
Onoliko ljudi koliko mene zna, da ne kažem sad… Da ne koristim terminologiju kao sa Pinka, pa da kažem moju popularnost. Ne. Ljudi koji prate moj rad, dovoljan broj je da mogu da uznemirim Srbiju.
Bukvalno je skočio:
– „Odlično!“ i počeli su da se raduju njih dvojica.
Ja ih gledam:
– „Dobro. Čemu ta radost? Šta je?“
– „To smo hteli da čujemo od Vas!“
– „Od mene vi ništa niste čuli, čemu treba da se radujete. Zašto? Vi ste me pitali da li mogu, ja sam odgovorio da mogu. Pitajte me da li hoću.“
I oni malo pogledaju i kažu:
– „Da li hoćeš?“
– „Pa neću. To mi ne pada na pamet, da ja palim moju srpsku Crnu Goru, da ja palim moju Srbiju. Ne pada mi na pamet“
[adsenseyu1]

Ali kao stari obaveštajac video sam u očima tog čoveka da sam ja meta i da bi on mogao odlično materijalno da profitira i znao sam da će se ponovo javiti. Rekao sam im da je sastanak završen. Otišli su.
A čime su oni to otišli? Ajmo da obavestimo građane Srbije. Lažni Rusi su otišli Renault Fluence, registarske tablice podgoričke PG TE508, boja crna. Tim autom su otišli u nepoznatom pravcu. Taj nepoznati pravac su moji propratili, pa se ispostavilo da su obaveštajci otišli do Hyatt-a.
Sutra ujutru u 9h me zove isti čovek, Nino Nikić i kaže:
– „Čovek koji je razgovarao sa Vama gospodine Slavko, želi hitan sastanak.“
– „Može. Gde?“
– „Na sred Pupinovog mosta.“
Ja znam šta su obaveštajci:
– „Na sred Pupinovog mosta vas čekam za pola sata. Samo on izlazi iz auta. On i ja pričamo.“
Došao je za pola sata lažni Rus, koji se lažno predstavlja, i meni nudi sve samo da odradim ono za šta su kasnije zloupotrebili Dikića. Rekao sam:
– „Može. Hoću da uradim sve, cenim tu službu i da budem iskren svakom obaveštajcu Srbinu je bila potajna želja, makar da upozna ili da radi za KGB ili FSB.“ i tražio sam od njega da mi potvrdi da radi za FSB, onoliko koliko smo mogli da se sporazumemo.


Da? Odlično. Nas dvojica letimo u Moskvu, idemo samo da popijemo kafu u službenim prostorijama FSB. Kad popijemo kafu, posle toga sam spreman da pravimo dogovore u kafani, u stanu, u bazenu, gde god hoćete. Ali prvo kafica u prostorijama FSB. Znate li kada smo otišli da pijemo kafu?
Nikad! On sa FSB može da ima veze, samo kada ga FSB bude lišio slobode. To su lažni Rusi, zbog kojih je Rusija lažno optuživana od strane nedobronamernih medija u onom periodu.
Ako neko može da opovrgne ovo što sam rekao, predlažem crnogorskim vlastima da pozovu Nina Nikića. Po mojim saznanjima, vlasnik Renault Fluence-a je neka građevinska firma iz Podgorice. Lako ga je naći, imate broj tablica. Broj na koji se odazivao Nino Nikić, prevodilac lažnih Rusa, je 069 501 11** (Broj se čuje na snimku).
Tako se vodi istraga i takvi podaci interesuju i građane Srbije i građane Crne Gore. A ja sam bio dužan, s obzirom na odnos Rusa prema Srbiji pre svega, a onda i prema meni lično, da ne kažem prema Udruženju na čijem sam čelu, da ove podatke iznesem javnosti.
Nudim i našim bezbedonosnim strukturama da krenemo od onoga što se zove materijalni dokaz. Ja imam foto dokumentaciju vozila, čak imam i snimak na kojem vozilo kreće. Da krenemo odatle, a ne „Sve smo istražili i sve smo dokazali, osim imena generala Dikića i par ljudi koji su na margini dešavanja nemamo ništa.“
Pogledajte video:
Generala Dikića bih osudio, samo zbog toga što je dozvolio da mu priđe čovek kao Sinđelić i ti likovi, kojih se gnušam najiskrenije.
Zameram našim medijima i zameram našim istražnim organima, zašto nisu tada zatražili. Nemoguće je da oni nisu ispratili, makar rad moje organizacije. Kao neku koletaralnu korist, da ne kažem štetu, i Crnogorce i lažne Ruse. Da to obelodanimo i da kažemo: „Rusi sa tim nemaju veze.
Sa tim ima veze grupa mešetara, koja je imala nameru da pomogne Milu Đukanoviću da još jednom produži svoj mandat – ispričao je Nikić novinaru Teši Tešanoviću.
Da li će srpski državni organi reagovati nakon ovih tvrdnji i utvrditi punu istinu o celom slučaju i ko je lažni operativac FSB koji je navukao dvadesetak Srba da odu u Crnu Goru da bi bili uhapšeni ostaje da se vidi.
(Pravda)[adsenseyu2]

Нема коментара:

Постави коментар